.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ جدول خاموشی های برق استان ؛
امواج کرونا ، گرما و خاموشی برق مهمان های ناخوانده در مازندران
شمال نیوز : در حالی که موج پنجم گرونا به مازندران رسید و اخبار نگران کننده ای از شمار مبتلایان به گوش می رسد ، امواج گرما و قطعی برق نیز مهمان ناخوانده مازنی ها شده است ....
امواج کرونا ، گرما و خاموشی برق مهمان های ناخوانده در مازندران

شمال نیوز : در حالی که موج پنجم گرونا به مازندران رسید و اخبار نگران کننده ای از شمار مبتلایان به گوش می رسد ، امواج گرما و قطعی برق نیز مهمان ناخوانده مازنی ها شده است که خود حدیث مفصلی است برای مازندرانی ها که امیدواریم همزمانی این سه موج که عموما مرتبط با یکدیگر نیز هستند ، با صبوری مردم و مدیریت مسئولان مشکلات کمتری را بدنبال داشته باشد .

 

موج گرما ، مهمان مازندران

 

 اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس دما ووزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود:بیشینه دما در مناطق غربی (رامسر تا نور) بین ۳۲ تا ۳۵ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۵ تا ۳۸ درجه سلسیوس خواهد بود.

اسدی گفت:آسمان مازندران روز‌های سه ‏شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری با کاهش شدت گرما، در بعدازظهر با افزایش ابر وووزش باد، بویژه در ارتفاعات با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده خواهد بود.

او افزود:بیشینه دما درمناطق غربی (رامسر تا نور) بین ۲۹ تا ۳۲ ودرمناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز‌های پنج شنبه وجمعع نیمه ابری گاهی ابری همراه با کاهش دما، وزش باد (گاهی نسبتا شدید) با رگبارو رعدوبرق پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

برق مناطق مازندران در چه ساعاتی قطع می شود؟ جدول قطع احتمالی برق شهر‌های مازندران در روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

 

بنا به اعلام شرکت توزیع برق مازندران به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برق -آبی خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق اعمال خواهد شد.

با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت ۱۲۰ دقیقه اعمال خواهد شد که مطابق برنامه زمانبندی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

مشترکان می‌توانند با کلیک روی لینک‌های زیر از جزئیات خاموشی‌های برق مطلع شوند.

 

جدول خاموشی روز یکشنبه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.